دوربین پشت اپل آیفون 14 پرو | iPhone 14 Pro rear camera (رو کاری)

ضمانت اصالت کالا
خرید امن
2,500,000 تومان
- +

توضیحات

دوربین پشت اپل آیفون 14 پرو | iPhone 14 Pro rear camera (رو کاری)

اپل

محصول

دوربین پشت iPhone 14 Pro

دوربین

48+12+12 مگاپیکسل

تکنولوژی های فیلم برداری

4K@60fps

نوع دوربین

دوربین اصلی
  • 100% اورجینال

  • باز شده از روی گوشی

  • دوربین پشت آیفون 14 پرو شما در اثر ضربه از کار افتاده و نیاز به تعمیر دارد، بهترین راهکار این است که به مراکز خدمات اپل سرویس ایران مراجعه کنید تا  این قطعه را به صورت کاملا اورجینال همراه با تعویض در اختیار شما قرار دهد. ویا آن را از طریق آموزشهای ما در خانه تعویض کنید.
  • دوربین پشت آیفون 14 پرو اصلی

    دوربین اصلی آیفون 14 پرو دارای یک سیستم دوربین پیشرفته است که توسط اپل به آن “سیستم دوربین تری‌کام” یا “Tri-camera system” نیز اشاره می‌شود. این سیستم شامل سه دوربین با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف است که با همکاری هم، تجربه عکاسی و فیلم‌برداری فوق‌العاده‌ای فراهم می‌کنند.

    دوربین پشت آیفون 14 پرو یک سیستم دوربین سه‌گانه دارد که شامل سه لنز با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف است:

    • دوربین اصلی:عموماً این دوربین دارای رزولوشن بالا و سنسوری پیشرفته است که به طور معمول عکس‌های با جزئیات بالا و رنگهای زنده‌ای را ثبت می‌کند. این لنز برای عکاسی در شرایط نوری مختلف، از شرایط روشنایی زیاد تا شرایط نوری کمتر، عملکرد عالی دارد.
    • دوربین Ultra-Wide:این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید گسترده‌تر است که به شما این امکان را می‌دهد تا مناظر و چشم‌اندازهای گسترده‌تری را در یک فریم ثبت کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر از فضا و محیط اطراف خود را در یک عکس یا ویدئو ضبط کنید.
    • دوربین Telephoto (Zoom):این دوربین به شما اجازه می‌دهد تا از فاصله دورتری به سوژه‌ها نزدیک شوید و با جزئیات بیشتری آن‌ها را عکس بگیرید. این لنز مفید است زمانی که می‌خواهید از فاصله دورتر به سوژه خود زوم کنید و جزئیات را به دقت بیشتری در عکس گرفته و ثبت کنید.
    • قطعات گوشی موبایل

      گوشی‌های تلفن‌همراه همگی از یکسری اجزا و قطعات ریز و درشت تشکیل شده‌اند که از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردارند. این قطعات موبايل هرکدام نقشی اساسی در فرآیند عملکرد گوشی دارند و با قطعات دیگر در ارتباطند که درنتیجه هرگونه خرابی در هرکدام از قطعات می‌تواند موجب اختلال در سیستم تلفن همراه شود. از آن‌جایی که تأمین قطعات اصلی گوشی موبایل یکی از دغدغه‌های تعمیرکاران موبایل است، وبسایت بایمو با عرضه انواع قطعات گوشی موبایل برای تمامی برند‌های موجود در بازار، این امکان را برای شما فراهم کرده تا محصول موردنظر خود را به‌راحتی و با قیمت همکاری تهیه نمایید.

      اجزای تشکیل دهنده موبایل

      هرکدام از قطعات گوشی موبایل، اجزایی حساس از موبایل هستند که در کنار هم تلفن هوشمند را می‌سازند. اجزای موبایل دارای تنوع و کیفیت‌های مختلفی‌اند که شناخت دقیق هرکدام از این قطعات گوشی می‌تواند بسیار در امر تعمیرات موبایل کارساز باشد. قطعات سخت‌افزاری موبایل شامل: تاچ ال سی دی، دوربین، سنسور، باتری، گلس، قاب و درب پشت، اسپیکر، آی سی، موتور ویبره، فلت، کلید ولوم، کانکتور (سوکت)، برد شارژ و… می‌شود که این اجزا سیستمی دقیق و یکپارچه را با یکدیگر تشکیل می‌دهند.

       

      تأثیر قطعات گوشی بر کیفیت تعمیر موبایل

      انتخاب و خرید قطعات اصل و باکیفیت ازجمله قطعات گوشی سامسونگ، قطعات گوشی اپل و قطعات گوشی شیائومی می‌تواند علاوه‌بر سلامت عملکرد گوشی، تأثیر بسزایی در فرآیند و نتیجه تعمیر گوشی هم داشته باشد؛ فقط لازمست تعمیرکار موبایل در زمینه خرید قطعات موبایل تجربه کافی داشته باشد و از فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی موبایل را خریداری کند.

      بایمو ارایه دهنده لوازم یدکی و قطعات انواع گوشی موبایل

      آریانا مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل 

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دوربین پشت اپل آیفون 14 پرو | iPhone 14 Pro rear camera (رو کاری)
2,500,000 تومان
- +
نیاز به راهنمایی دارید ؟
×
رضا زارع Whatsapp chat
روح اله زارع Whatsapp chat
1 +