گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Non Active CHA دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

توضیحات

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Non Active CHA دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

بررسی مشخصات گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت NON-Active

سال 1400 برند اپل مدل های جدید گوشی آیفون را در سه مدل آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس معرفی کرد. خیلی زود این مدل ها در میان مردم جا پیدا کردند و نظر مشتریان زیادی را جلب کردند. برای خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت باید اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی های آن داشته باشید. پیش از خرید این محصول از فروشگاه آنلاین ما با این گوشی آشنا شوید.

طراحی گوشی آیفون 13

آیفون 13 نسبت به آیفون 12 با تغییرات کم عرضه شد که مهم ترین بخش از این تغییرات، کوچک شدن قسمت بالایی است که به تاچ و دوربین جلو اختصاص دارد. با کوچکتر شدن این قسمت، صفحه نمایش تا حدودی بزرگتر شده است. اما از آنجایی که این قسمت کمی پهن تر شده است، هنگام تماشای ویدیو قسمت کوچکی از آن را در صفحه نمایش می بینید.

به طور کلی طراحی آیفون 13 شبیه آیفون 12 است و سطح گوشی در قسمت جلو و پشت کاملاً صاف است. قاب این گوشی از شیشه ساخته شده است و دوربین ها به جای این که زیر هم قرار گرفته باشند به حالت مورب در آمدند.

لوگو همچنان در وسط قاب پشتی خودنمایی می کند. تمام مدل های گوشی آیفون 13 مدل به جز آیفون پرو براق و شفاف هستند. دکمه پاور همچنان در قسمت سمت راست گوشی قرار دارد و دکمه های صدا و سایلنت در سمت چپ است. پایین گوشی برای میکروفون، اسپیکر و لایتنینگ در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل آیفون 13 دارای گواهی IP68 است که به این گوشی امکان می دهد به مدت 30 دقیقه در عمق شش متری زیر آب باقی بماند و آسیب نبیند. به عبارت دیگر این گوشی ضد آب است.

این گوشی نسبت به مدل های قبلی کمی سنگین تر است و هنگام استفاده از آن این تفاوت را متوجه خواهید شد. ظرفیت باتری گوشی آیفون 13 از مدل های قبلی بیشتر است، مقاومت و ظرفیت بالای منجر به افزایش ضخامت این مدل نیز شده است. به طور کلی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت از بهترین مواد ساخته شده است. آیفون 13 در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی و صورتی به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش گوشی موبایل آیفون 13

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی دارد که رزولوشن آن 1170 × 2532 است. نوع صفحه نمایش OLED است و از ویژگی دالبی ویژن پشتیبانی می کند. روشنایی گوشی آیفون 13 ارتقا پیدا کرده است و می توانید هنگام استفاده از گوشی در زیر نور خورشید و در فضای باز با وضوح کامل صفحه نمایش را مشاهده کنید.

اسپیکرهای آیفون 13

آیفون 13 در قسمت پایین دو اسپیکر دارد و در قسمت بالایی صفحه نمایش یک اسپیکر برای مکالمه و پخش صدا قرار گرفته است. تست اسپیکرهای آیفون 13 از دالبی اتموس پشتیبانی می کند که صدای بسیار واضح و فراگیر دارد.

رابط کاربری و نرم افزار و سخت افزار iphone سیزده

سیستم عامل آیفون ها iOS است و بسیاری از مشتریان صرفاً به دلیل عملکرد خوب این سیستم عامل به سمت این گوشی می آیند. در گوشی های آیفون، نرم افزارها از تمام توان سخت افزار استفاده می کنند و بسیار بهینه هستند و به صورت روان کار می کنند.

تراشه A15 bionic در این سری از گوشی اپل استفاده می شود. این تراشه 5 نانومتر است و 6 پردازنده مرکزی دارد. پردازنده ها شامل دو هسته با فرکانس 3.22 گیگاهرتز و چهار هسته بلیزارد و پردازنده گرافیکی 4 هسته ای است.

زمان پاسخگویی گوشی بالاست و دستورات در کمترین زمان ممکن اجرا می شوند. به همین دلیل این گوشی برای استفاده روزانه و حتی انجام بازی های سنگین مناسب است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است و 4 گیگ رم دارد.

در بازار آیفون ها به دو دسته اکتیو و نان اکتیو تقسیم می شوند. منظور از گوشی های نان اکتیو، گوشی هایی است که پلمپ بسته بندی آنها باز نشده و فعال نشده اند. به همین دلیل قیمت گوشی آیفون 13 نان اکتیو بالاتر است.

باتری گوشی موبایل IPHONE 13

ظرفیت باتری آیفون 13، 3240 میلی آمپر ساعت است. این یعنی تا حدودی بهتر از نسل قبلی است و دو و نیم ساعت بیشتر کار می کند. در تست های آیفون 13 برای وب گردی این گوشی تا 5 ساعت باتری را حفظ می کند و برای تماشای ویدیو این عدد حدود 4 ساعت است. آیفون 13 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و در عرض یک ساعت و 45 دقیقه شارژ گوشی کامل می شود.

امنیت آیفون 13

این گوشی از شناسایی چهره استفاده می کند و قفل صفحه نمایش با اسکن سه بعدی چهره مالک گوشی باز می شود. قابلیت شناسایی چهره حتی در محیط های تاریک نیز به خوبی عمل می کند.

کیفیت دوربین آیفون 13

دوربین ها در گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به صورت مورب است. دوربین اصلی گوشی 12 مگاپیکسل است و از فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال پشتیبانی می کند.

رنگ ها در تصاویر به خوبی خود را نشان می دهند و از کنتراست خوبی برخوردارند. کیفیت تصاویر در شب بسیار خوب است و تاریکی تاثیر چندانی روی عملکرد دوربین و کیفیت تصاویر ندارد.

دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسل است. با فعال کردن حالت سینمایی هنگام فیلمبرداری با آیفون 13 فوکوس به طور خودکار بین افراد جابه جا می شود و قسمت های کم اهمیت مات می شوند.

جمع بندی

اگر دوربین و کیفیت تصاویر برای شما مهم است بهترین گزینه گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت است چرا که با دوربین های باکیفیت بالا، تصاویر و فیلم های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به بازی سنگین علاقه دارید و از نرم افزارهای گرافیکی استفاده می کنید این گوشی می تواند خدمات خوبی را به شما ارائه دهد.

ادامه مطلب

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Non Active CHA دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
ناموجود
- +
نیاز به راهنمایی دارید ؟
×
رضا زارع Whatsapp chat
روح اله زارع Whatsapp chat
1 +